2010-01-19
 20:36:17

UnusualU

En gång hade jag hatat mig själv för att
skriva dehär.. Men jag ska samla ihop
30 000 kr & göra en näsoperation.
och nu vill jag inte höra från någon
" Neej, de behöver du inte" För jag ska..
Har stört mig länge på den, så nu ska den bort!!
haha, kanske inte bort xD Helst inte xD

Låång dag i skolan idag..
Satt mest med Johanna, Stenis, Sofie & Isabell på första lektionen
& med Teuta, Krenare, Tobias & Jimmy. Fyy fan vilken
konstig humor dom killarna har. Ha ha ha ha.

Min favorit Teuta & jag <3 & va kollar ni på nu? min näsa... HAHA


Eleonore

Ursäkta Ida, men är du dum eller?

Visst, när du har bestämt dig för något så har du.

Men 30 000? För Vad exakt?

Inge fel på din näsa..


Mimmii

Ida va faan!

Jag är Alban, kolla MIN näsa!!


Sarah

Skulle kunna tro att du har

kommit i klimakteriet ( något tidigt! Men varför inte, du har varit tidig med mycket ;) <3)

eller nått, Först börja hård träna & nu näsan?

Du är fin som du är Ida <3


Ida

Fina ni e <3

Jag menar inte att en näsa ska se ut på något

specellt sätt. Vet inte ens varför jag känner

så här. Vill bara slipa på den lite (A)

Måste man verkligen betala 30 000 för de?

Någon som har en slipmaskin & lite bedövningsmedel?


Carl

Allvarligt Ida, de e bara en

fix idé du har fått! Du har jätte gullig

näsa så sluta! Du är fin som du är.


David Jonsson

Idas näsa är den sötaste!! Ingen får röra den:O <3



PUBLICERAT: 2010-01-20, 19:32:01 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Den ska BORT. haha! <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: