2010-01-27
 21:20:45

Suck

Det är inte ofta jag tycker illa om människor.
Men människor som är nonchalanta, klarar jag
verkligen inte av!´Människor som låter alla andra
göra skitjobben & bara glider med..
Jag förstår inte hur du kan sova om nätterna!!
Eller är du bara så ute i det blå att du inte fattar
allvaret. Så JÄVLA irriterande...
Snart gör jag dehär själv..

Min pappa har hjälpt till mkt mer än vad
du har.. Men det kmr lärarna märka i min
loggbok.. Så ja, your lost.

Ärligt talat.. Du vet inte ens vad du pratar
om när det gäller dehär.. & jag känner
verkligen inte för att berätta de för dig :S

Tack för alla riktiga vänner, som finns där<3
Älskar er <3


David Jonsson

Du är så vacker Ida!! <3 <3



PUBLICERAT: 2010-01-29, 07:22:08 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: