2010-01-25
 08:31:16

Hmm?

Ser du min visningsbild & meny till höger  HÄR -------------------------------->
Inte? Asså fan. På min dator & i skolan ser jag menyn,
men på mina systrars datorer ser jag den inte..
Ser ni den? Asså snälla kommentera, får damp.


Denna helgen.. har varit en av dom värsta och den
mysigaste. I fredags, trodde jag att jag skulle
träffa Marcus, men han dissade mig totalt för sina
andra vänner. Känns härligt!
Så det blev filkväll med min storasyster ist. Det behövde vi!
I lördags var jag ensam hemma med Mamma & Pappa
då blev det ännu mer film & mys!
Igår, försökte jag plugga.. det gick väll sådär? xD

Nu ska jag ha teckenspråk :) Sen ska jag å Dess träna
och seeen ska vi ha projektarbete :)

PÖSS :* I do love you, <3
David, underbaraste människan som finns!


David Jonsson

Jag ser den:D

Love you too <3<3<3



PUBLICERAT: 2010-01-25, 09:41:48 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Emma

Jag ser den på jobb datorn. .Så jag tror det kanske är för att jag har bärbar dator med för liten storlek på skärmen?!


Joel

Sv: Tacktack! Detsamma får jag säga :)



PUBLICERAT: 2010-01-25, 14:29:59 | URL: http://joelahlberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: