2010-01-24
 18:18:36

Håruppsättningar

Alla pratar om balen nu, balklänningar, hår uppsättningar osv
Jag får panik! För det första, varför måste allt vara så dyrt?
Jag tkr inte om klänningar i vanliga fall, så lycka till och hitta
"den där speciella" Får väll börja leta..

Håruppsättnignar är dock roligare! Eftersom jag har långt
hår kan det både vara till fördel & nackdel. Jag har
mkt hår, så man kan göra mkt av det.. Men
nu måste jag hitta någon som KAN göra håruppsättningar
& inte kostar en förmögenhet...

Dessa tycker jag är väldigt fina! Tror det lutar mest
mellan 1-3 tkr om när det är lite löst med lockar..


Vad tkr ni?


Mimmi

1a :)


Sarah

1an var fin! Lr alla var fina:P


sis

1:an men skulle vilja se den framifrån :P


Anonym

Film..

De fördömdas drottning/Queen of the Damned



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: