2010-01-08
 02:03:30

Film!

Kan berätta lite om vilka filmer jag sett
på sista tiden.

Den senaste månaden har jag på bio sett:
2012 & Avatar. Båda var grymt bra!

Hemma har jag sett bland annat:
My sisters keeper ( allt för min syster) Gråt varning.
Handlar om en cancersjuk flicka och hennes familj.
Year one. Om det finns något som heter "typisk killhumor" Så var
detta en sådan film. Hah!
Where the wild things are. Läste denna som bok när jag var liten
så därför var den lite bra. Men annars var den.. Konstig?
Adventureland. Bella från twilight är med i den, men den är ganska tråkig.
American pie book of love. haha, American pie är väll rätt så roliga.. eller?XD
Flickvänner från förr. Tycker om huvudpersonen, och handligen är räätt rolig
men ett bra syfte.
Public enemies. Johnny Depp! Är inte så mkt för " maffia filmer" men denna
var hyffsad. Dåligt slut dock.
New moon. Har sett den 2 ggr nu och jag ÄLSKAR DEN!
I love you man. Rolig handling om en man som inte har några
vänner. Så han letar efter en vän som kan vara hans bestman på bröllopet
& visst hittar han en... hehe!
The boat that rocked: Inte min sorst film precis.. men den var ändå bra! Rolig!
Watchmen. Usch se den inte. DRYG!
X-men origins - Wolverine. Jävligt bra!! Bättre än alla andra xmen filmer.
The ugly truth
& The proposal 
är riktiga feel good filmer! Man kan se dom hur många
gånger som helst! Riktigt roliga! IDAS HUMOR!
Transformers De besegrades hämd.  Gillar man bilar, action, kärlek
så gillar man denna. brabrabra :)
Män som hatar kvinnor & Flickan som lekte med elden. Bra för
att vara svenskt skit, men svenskar kan inte göra film. Dom gör det
till porrfilm ist. Alla har sex i svenska filmer Detaljrikt.
Ice age 3. Gillar man animerat och humor. Så gillar man söta ice age.
Two lovers. Se inte den.. den suger! Det händer inget, och alla är depprimerade.
Inglorious basterds. En okej film med tung handling. Tycker dock inte om
När dom skär av huvudet på allt och alla. typ.

de är väll dom jag kan komma på som jag sett nyligen :) Dom flesta
rekomenderar jag :)


 


David Jonsson

Såg 17 again igår hos pierre, se den:) <3



PUBLICERAT: 2010-01-08, 13:00:09 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Den har jag sett :) För längesen ;) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: