2010-02-16
 19:21:57

Varför är himlen blåååå?

Mitt internet vill inte!! De stängs av hela tiden och krånglar.
GRR!
Har precis dammsugat nedervåningen.. tar hur lång tid somhelst.
Fastnade vid pianot en liten stund också :))

Idag, har det hänt.. lika mycket som vanligt!
Och lika lite som vanligt skriver jag om det
här ;) Uff, tänk att du aldrig fattar när du blir dissad..

På fredag ska jag fixa framtänderna, spännande!
Slipper gluggen :D & på kvällen ska jag ut på restaurang
med körtjejerna :D

Känns så himla skönt att balklänningen är fixad!
Hade snart börjat hyperventilera över de ju,
Tack Linnea :D Igen :D
Så nu får jag varken gå upp eller ner i vikt :O
Så att den fortfarande passar till balen xD

 

GÖTTEGÖTT!


Timmy

Grrr


Ida

?


David

Haha fixa framtänderna det lät kul xD <3


Emma W

Jag tänkte vaddå för glugg, du har väll ingen glugg? Jag fyllde också igen min glugg på framtänderna ;) jag har fått göra om det en gång, men sist jag gjorde det var i 8:an och det har hållt sedan dess :) peppar peppar ta i trä ^^


Ida

Jag har glugg! xD la plats i 8an jag också, men det hade börjat gå bort. Så jag fyllde igen lite till :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: