2010-12-09
 00:55:39

(vVv)

'Det är inte så farligt om man har olika färg på huden.
Det viktiga är att man har samma färg på hjärtat'

- Isabell 7år


Kan inte somna. På en månad har jag sovit ensam ungefär, 5-6 gånger?

En tjejkompis till mig gjorde abort i veckan. Har tänkt rätt mkt på detta.
Inte första gången en kompis till mig gör abort. Vad hade jag gjort?
Hade en diskussion med en killkompis ang abort, han tyckte att man
verkligen inte ska kunna göra abort, att det är som att döda. Killar kan inte
hamna i den situationen som en tjej kan, så jag blev nästan lite arg mot honom.
Han kommer aldrig behöva ta de beslutet.
Ett oönskat barn bör inte behöva komma till världen. Ingen vill vara oönskad.


Linnéa sis

hade faktiskt den diskutionen idag med 3 andra tjejer i min klass.

Ingen av dem tyckte det var okej med abort. Det tyckte att det var som matt ta någons liv..

Hon ena av dem tyckte det endast var okej om man livit våltagen annars inte.

För man fick "Skylla sig själv" om man blivit gravid..


Anonym

Du är så smart min kära syster!

Ingen ska behöva vara tvungen till något

den inte vill. thats it! :)<3


Edvinmarlin

This is a very good site. Thank you.



PUBLICERAT: 2011-02-18, 08:35:00 | URL: http://edvinmarlin.blog24h.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: