2010-12-04
 18:06:57

sjunga på julbord :)

" Mitt korthus rasade, men sen kom du och
byggde upp grunden igen"
- De mest poetiska
och finaste någon har sagt till mig på länge.

Har varit med Kalifa varje dag sen i söndags.
Jag är en sån person som inte klarar av att
vara med samma person för länge i streck.
Alltså, efter nån dag behöver jag vara själv eller göra något
annat. Men så är det inte med dig! Jag saknar dig varje
sekund som jag är utan dig. Tack för att du är min.

I kväll ska jag, Frida, Linnea och Karin sjunga på ett julbord
i ängelholm. Är riktigt trött sen igår kväll, men det är bara till å
bita ihop! Tänk på pengarna!! haha..
imorron ska vi sjunga på Strövels julmarknad också. Litta nervöst
är det! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: