2010-12-13
 09:22:28

lucia

Igår, var en bra dag!
Som vanligt hade vi luciatåg i kyrkan och det gick bra!
Jag var så fruktansvärt nervös eftersom jag inte kände
mig så trygg med den låten jag & syster Linnea skulle sjunga
tillsammans. Men det blev bättre äään förväntat :))

Efteråt gick jag & Kalifa hem till mig och spelade wii.
Bowling, och jag vann (A) Sen åkte vi hem till honom.
Vi tittade på bamse i trollskogen >.< Jag hatar verkligen
den filmen, sen jag var liten. Tyckte den var skit läskig,
så efter en stund stängde vi av och gick in på rummet & mös istället.

Idag är jag trött! det har varit en lång helg!

btw, 506an ( bussen jag åker med ) har bytat namn till båstad..
den går dit numera och den har bytat avgångstider helt.
Jag HATAR förändringar ibland >.<




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: