2010-12-11
 16:46:53

Disney!

Har bara massa disney låtar och citat ur filmer
i skallen! Varför? Jo, för att Kalifa kan alla disneylåtar man
kan tänka sig, och kan helt plötsligt säga något ur en film.
De läskiga är att han kan låta precis som dom flesta också. Haha!
Så nu sitter jag och nynnar på en lilo & stitch låt ( klicka för att öppna spotify)
Har inte sett så många tecknade filmer på länge. Men såå mysigt de är!
Nostalgi, jajjemen!

Idag vill jag tipsa!
Till er som inte skriver dagbok; Det är aldrig
försent att börja. Jag började skriva för
snart 2 år sedan, och det är något av de bästa jag har gjort!
De jag gjorde i våras känns sååå långt borta, men min
dagbok påminner mig. Både på gott & ont.

vill ha mitt hår brunt igen, alltså mindre svart.
vet inte riktigt hur jag ska göra :/ tips?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: