2010-08-22
 15:42:23

rätt val?

Jag tror att jag gjorde rätt val.. Jo, det gjorde jag.

Skickade precis iväg ett mail till teckenspråkslinjen.
Att jag måste skjuta upp det. Jag har verkligen inte
råd med att läsa på folkhögskola. Jag kmr bara få
ett studiebidrag på 1050 kr / månaden ( från och med
september ). Vilket precis räcker till ett busskort.
Jag vill ta körkort så snart som möjligt, jag vill ha ett
liv utan att behöva leva på mina föräldrar. Får bara dåligt
samvete när dom erbjuder sig det ena och det andra. Men men!

Så nu ska jag söka jobb på allvar :)) Vikariat och timmar. Vill inte
ha en heltids anställning, men behöver spara lite grann iaf :)


My

Jag tycker att du gjorde rätt val. Jag vet hur du mådde när du var tvungen att jobba & plugga samtidigt. Visst sundsgården är nog inte lika tufft som 3an på gymnasiet. Men ändå! Känns det rätt för dig, är det rätt! Och du tjatar hela tiden om körkort ;) saknar dig Ida


Ida

Mjo, precis. Nästa år kommer jag få studiemedel, och behöver bara tjäna nån tusing. Men nu måste jag tjäna ett par tusen får att få ihop det. Så jag sattsar på vikariat och timm i ett år och sparar lite pengar :) saknar dig mee!!


Tobbe

klart du gör rätt val! Känns det rätt, så är det rätt ;)


Robin

Det blir bra babyboo :)


Anonym

Tobbe: hah tack vännen!



Robin: Det blir det säkert Honeybunn! <3


Ida

Tobbe: hah tack vännen!



Robin: Det blir det säkert Honeybunn! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: