2010-08-18
 01:25:05

Mmm mmm mmm mmm

Robin är en söt gosse.



Carolina har dampryck på msn ;*


Carl

vem är robin?


Sara

Älskar den låten!! kommer aldrig glömma när vi sjöng den<3 Du är bäst Ida! Btw, Robin? ;) grrr


Elin N

Fröken Idis? :D Vad ska du göra till helgen?

Hahahaha GOSSE! Du kmr aldrig bli så mkt skåning som vad jag är, så du kan lika bra sluta tävla ;) GRRRRRRR


-

Robin?


Carolina

Jag har kvinnoveckan och jag kan stå för det. Men jag tolererar inte när SÖTEGÖTE sitter och skrattar åt mig på msn xD mongo <3


Mills

HAHAH SUCKERS! jag vet vem Robin ääär! haha, Ida berättar för mig och inte för eeer. haahaha!


Carolina

Jag vet också jävla mongo


Robin

Jag vet också vem han är :)


Carl

>,<


Elin

HEJ ROBIN :D


Robin

Hej Elin? :)


Mills

Carolina, ge dig. Helt seriöst ditt beteende är sjukt. Bara för att du har pms ska inte det gå ut över alla andra. Ringer dig sen så att vi kan lösa detta. Jävla fjortisfasoner.


Alex

oouuuhh Robin ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: