2010-08-15
 23:43:35

jag e sämst

ni vet hur det är när man lovar sig själv
en sak.. och sen blir det helt tvärtom?

Visar mig alltid så stark och hård utåt.
Inte med flit, jag är bara rädd att någon ska ta sig
innanför mitt skal. Kan man säga så? Klart man kan!
När jag känner såhär tvivlar jag på mig själv. Jag tkr att
jag är sämst och jag tkr själv att jag inte förtjänar det bästa.
Men det är försent, för jag har dom bästa vännerna man kan ha!

känner mig äckligt ensam efter denna veckan. Känner mig sjuk
av att sittande på mitt rum. Så ska ta mig ut till hjärnarp och va hos
Niklas Stockhausen & Melanie Oddson snart;*

nån annan som kan tänka sig att stå ut med mig en dag?

Jag älskar mina systrar över allt annat <3



Berta

Jag jag jag! :D


Berta

Och du är inte sämst, du är bäst Berit :)


tobias

jag saknar dig


ida

awwhh, d samma tobbe <3


Anonym

Du förtjänar det bästa du verkar vara en sån jävla underbar person så det är inte sant du är verkligen en fin person folk ska vara glada som känner dig och sånt du är nog toppen så jävla gullig och omtänksam e du


Ida

Åhhh, Skriv ditt namn!! Blir ju guda besviken när någon skriver något sånt gulligt och sen inte skriver vem det är xD Men tack förresten! Du är säkert exakt lika gullig och omtänksam som jag är (A)


Emma

Älskar dig syster yster! <3


Anonym

det är ju verkligen så Ida du är en speciell person finns inte många som dig du är underbar du är en sån som kan göra en person hel bara genom att ge dom ett leende så jäkla söt e du :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: