2010-08-11
 23:01:54

ingen bra dag.

orkar verkligen inte berätta om allt som har hänt idag.
Dom närmsta vet, och det är viktigast.
Jag har ont i magen och är totalt sönder stucken. En sjuksköterska
provade att sticka mig på 5 olika ställen.
Är helt slut..


Jossan

pluttan? vill du prata? skicka ett sms så kan jag ringa dig <3


fiie

hjärtat då :( krya på dig<3


Linus

vad har hänt vännen?


Jesper

Usch, hatar att ha sån där i handen. Värsta jag vet. :( Hoppas att du blir bra snart Ida.


Ida

Josse : Slår dig en pling när jag har lyckats få nånting i mig <3



Fiie Tack <3



Linus Orkar verkligen inte ta de här :/ Vi får höras snart<3



Jesper Ja, det var mindre trevligt om vi säger så :S Det var obehagligt att sova med den och den skavde. Tack Jesper <3


Emma M

idiiis, du får inte må dåligt :(( <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: