2010-08-13
 20:52:40

dingdingding!

Jag vågar knappt lämna hemmet..
Orolig att det ska bli värre, väntar helgen ut iallafall.
Det e faktiskt rätt trevligt att vara hemma.
Petra smsade innan om jag ville med dom och grilla.
Liite sugen man blev på att träffa henne :/ <3

Satt precis och skrev om hela min sjukhusupplevelse.
Sen tog jag bort allt igen. När jag läste det, lät det bara obehagligt
och personligt. Fick verkligen va med om undersökningar
som jag innan har sagt " Över min döda kropp" om. Menmen, jag
står ut med mycket ska ni veta. Jag kvider inte över smärta, men jag
har hittat min gräns.

Imorgon hoppas jag på en bra dag!
Ska snart unna mig ansiktsmask och hårinpackning :D

Seeya <3




Anonym

Jävlar vad vacker du va tjejen fina ögon :) sötnos asså :P


Ida

Tack ;4



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: