2010-08-28
 13:27:43

cutcut

mamma har tjötat as länge om att jag måste
klippa håret, åtminstonde topparna.
Igår hade mamma tid hos frisören, så jag å pappa
körde henne dit sen åkte vi och tvättade bilen i åstorp.
Sen när vi var klara åkte vi till frisören och väntade.
Då frågade mamma " Du vill inte klippa dig här efter?"
Inte precis vad jag hade tänkt mig, mitt hår såg förjävligt ut igår.
fettigt, ruffsigt och USCH. Så hon tvättade håret på mig och
skulle börja klippa. Jag ÄLSKAR hennes definiation av "toppar"
så här mkt typ : ------------  YESS! Så mycket mer klippte jag inte :D
Mina toppar såg hela och friska ut. Så det behövdes inte ;D Hon klippte
upp det lite, men man ser typ ingen skillnad. Och glad är jag ;D

senare mot kvälllen åkte jag, mamma & linnea och köpte
skor till Linnea och hårfärg :) Så idag ska jag färga håret.
Nästan svart.. Jag hade det i april typ, jag gilladet det!
Så ska det bli det igen :)) Måste bara sola lite solarium snart
också... xD


typ såhär, tycker det är sjukt snyggt!



Bjuv ikväll? :)


johanna

du passa jätte bra i mörkt hår gumman



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: