2010-04-03
 17:37:40

Night Out

watching you is the only drug I need

Igår, Tog jag tåget från Ängelholm till
stora Landskrona. Mötte upp Emma i Helsingborg.
Vi stack hem till Lis's pojkvän Kristoffer och förfestade.
Fyy faan säger jag bara! ca 15 pers i ett ganska litet rum.
Där var mycket skratt, mycket dans, och mycket flirtande!
& mkt sprit. haha! Jag brukar bara dricka Cider och liknande
men igår körde vi på vodka ist. Man blev full snabbt på de möget,
hahahah! Många effekter på de där möget!  Jag var glad som fasen.
Har inte haft så sköjj på länge!
Vid tjugo i 12 tog jag och Emma tåget till Hbg och stack till Crom.
Där träffade vi Sara & Sofie, Elin & hennes vänner och några till.
KUL! Sen blev de donkan för att handla lite natta mat ;D När vi stod
i kön, pratade vi med Elin, och helt plötsligt stod vi längst fram?
Så vi frågade varann hur vi hamnade där.. Så sa några killar bakom oss
typ " för att ni är tjejer såklart ;) " Dom berättade att 3 av dom kom från
sthlm för att hälsa på deras kompis. trääävligt, vi gick.
När vi skulle lämna donkan gick vi förbi dom och dom började prata igen xD
Snygga pöjkar! lite snobbiga kanske men ja,  hahaha.. dom ville ha lite kramar och frågade
hur vår kväll såg ut..  och sen frågade
den ena " Men alltså, vill ni följa med oss till vårt hotell? ;)"
KVÄLLENS ALLTSÅ! xD  Grr! Som vi garvade..

Några saker, har jag och Emma lovat varann att vi inte ska
prata om xD Hahahahah! Så tyvärr ;)


Stackars Emmas fötter! Hennes tår började blöda pga klackarna.
Ajsing! Men åh vad jag älskar att ha kul!! Man kan aldrig ha för kul,
ju flummigare ju roligare! Ju tokigare ju bättre!


Anton

Såg dig och en blond tjej på knutan igår :) Försökte hälsa på dig men du hörde inte :P Ska du ut idag också?

Skulle gärna vilja träffa dig


Saraa

SNYGGING! Vad kul att du hade kul! Du förtjänar det!! älskar dig snäckan


Angelica

Ville ju träffat dig igår :( <3


Carl

Så vacker!


Malin B,

Åhh du är så rolig att festa med :D:D

Vi måste festa snart!!!


Carolina

Finis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: