2010-04-07
 15:14:47

Nationellt prov :O

Hade nationellt prov i engelska B idag :)
Vilket jag inte hade någon aning om! Men de var
de muntliga, så man kunde inte förbereda sig ändå.
De gick bra :D enda negativa är väll att jag maler
liiite för mkt. haha! Menmen!
Slutade redan vid 10 idag, så efter skolan gick jag å tränade
lite och soolade. Känner mig brunare och fräshare! (Y)

Ska laga mat snart, och ikväll ska jag på bruks med
mamma och pappa. Ska hjälpa till i köket har jag lovat.
Allt är bättre än å va ensam.
Ohh, utgång på fredag :D Är redan taggad (Y) Ska dansa
så in i bomben! älskar att Dansa :D Och Benny ska med,
de blir sköjj! Han e kul att dansa med :))

Tur för dig att du kmr över det så snabbt.. Förstår
fortfarande inte.. Allt går för snabbt!
Du är vacker <3

Nu ska jag in i duschen. ENSAM >.<


Kärleken är värd att vänta på. Nu ska jag vara singel!!


Alexander

Inte ska en söt tös som du duscha ensam? :O


Ida

Hahahah! Men!

jo, du kommer ju aldrig hit >.<


Alexander

Allvar? :O JAG KOMMER!


Ida

Hahahah du tror :P Ser man dig på fredag kanske? :D

Äsch, skriver på msn ist! <3


Kim

Så vacker du är Ida! Saknar dig!


Sara

Så fin du e gumman!

Ha de så kul på bruks ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: