2010-04-23
 22:19:06

Nätdejting

I förmiddas skrev jag nationellt prov i Svenska B, som
många andra.. Det handlade om "oss emellan" En uppgift man
kunde välja var nätdejting. Så jag skrev en krönika om det..
Egentligen ville jag inte, eftersom jag tkr att de suger numera.
Men ja, försöker tänka på det positiva med det, och jag
tyckte det blev bra. Hade många förslag på för och nackdelar.
Och en del erfarenheter..  Mest Positiva, Johan & Marcus <3

Efter det stack jag å Dessan och solade. Riktigt skönt!
Sen åkte jag hem och storstädade ;D kände mig riktigt
duktig efteråt (Y)


Swepa

Duktig ida (y)



PUBLICERAT: 2010-04-24, 10:25:20 | URL: http://blondinswepa.blogg.se/
Alex

Skönt att de gick bra för dig sötnos ;)

Men blev nog inte så bra. Skulle skriva en artikel

men vet fan inte vad en artikel e


Sofia

Grrr, sötnos



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: