2010-04-02
 13:05:31

Långfredag

Tjingtjing!
Vad ska man hitta på med idag då?
Ut kanske? Njaah, får se om jag orkar.
Annars blire med framför en film med familjen kanske?

Mitt tangentbord funkar inte, de e nog batterierna. Suck!
Så sitter vid systers dator, har hittat hennes ur sexiga
headset ;) hahaha!






Så kul kan jag ha. ^^


Anonym

Så jävla söt du e


Sandra

Längesen man såg dej sötnos!

Va händer nästa helg? puss


Carl

Är du on the market igen? :O

You're beautiful!


Ida

Anonym; tack?

Sandra; Jaa! Den 9onde ska vi ut :D ska du me? <3<3

Carl; jag är väll ingen jävla produkt? Men tack.


Tobias

Hahaha, Dissen Carl ;D

Ida är min ;)


Ida

Men åh. Nej. <3


Pontus

min då? (A) <3


Jossan

Annars haru alltid mister D******** ;) <3


Ida

Pontus; alltid vännen! saknar dig<3



Jossan; MEN ÖH! Så desperat kmr jag aldrig bli. <3


Rille

Tänker på dig stumpan!


Linnéa sis

ååh så söta bilder xD <3


Ida

Dom e tagna med din cam (A) hhaha <3


Linnéa sis

Därför dem e så snygga ;) <3


Ida

Hahahaha, knäppis <3


Alexander

Du e fin :)


Williamgrete

God bless you



PUBLICERAT: 2011-03-21, 20:15:58 | URL: http://williamgrete.blogbow.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: