2010-04-26
 19:08:33

Hur ska en kille vara?

Hahaha, har fått ett "önskeinlägg"
En pöjk vill veta ;
" Hur ska en kille vara, och hur ska en kille inte vara? Pojkvän, till dig dvs!"

Det är en mycket svår fråga för mig. För jag har ingen
speciell typ. Låter som en klassiker att jag faller för
insidan, men det gör jag verkligen.

+ :
Han måste vara omtänksam. Han måste bry sig
om mig, lyssna på mig och vilja vara med mig.
Han ska vara som en bästa vän till mig, vi måste kunna ha kul och kunna
buusa :D Eftersom jag är väldigt sprallig och busar mkt så underlättar
de om han inte är en tråkmåns :P Humor är viktigt! Dålig lr bra
kvittar ;D Han ska vara en riktig kille! Han ska ta hand om mig.
Fina ögon och fint leende är stort + :D Han ska ha egna åsikter,
men kunna kompremissa. Vill jag till väla och shoppa så får han stå
ut nån gång ;) (händer dock inte så ofta. tkr inte om att shoppa ;))
Fattig student lr arbetslös, okej. men snål? Nej tack. Jag vill
känna mig trygg med honom, mycket viktigt! Gör jag inte det
blir jag tyst och osocial. Han ska respektera mig, är det något
säg då förhelvete det och behandla mig inte som skit bara för att
du är så jävla feg & inte vågar prata om det.
Han ska hålla min hand när vi går på stan. När man är med
hans vänner ska han visa att jag är hans. Jag ska inte stå
bakom och glo. Han ska vara sig själv i alla lägen, ingen
myspelle hemma och en stöddig hobby blatte utanför hemmet.
Tjejer säger att dom inte bryr sig om hur killens hår ser ut. Men det
gööör dom! Skulle ni vilja att vi rakade av allt hår? Nej juste!
Lagom kort hår är bääst :D

- :
Svartsjuka är riktigt jobbigt. Lite svartsjuk hör till, men
inte överdrivet. Han får inte tala om för mig vad jag får
eller inte får göra. Han måste förstå att man behöver sina
vänner, dom betyder. Han får hellre fråga en gång för mycket
än att inte fråga alls. Han får INTE vara en tråkmåns.
blyg, okej! Men inte osocial. Att tjata ut "jag älskar dig"
Finns inte! Säg det när det verkligen behövs och tjöta inte ut det.
Till slut betyder dom där fina orden ingenting. Fööör känsliga
killar klarar jag ibland inte riktigt. Om han bölar mer än vad
jag gör, är det kris :O Han ska ta hand om mig, och helst
vara glad så ofta som möjligt :D Är han glad, är jag glad!
Inga ledsna miner överallt dvs.
Han får inte göra så att jag blir osäker på hans känslor, det hatar jag!
"älskar han mig, eller inte?!" Han ska inte vara kaxig och stöddig.
Udda stilar väljs ofta bort.. vet inte vrf, men man passar inte med alla.

Var du något från min + lista? Nej. Så vad såg jag hos dig? >.<


Linnea sis

Mkt bra lista :)

så känner jag om min lilla pojke :) <3


Swepa

Jag kammar ju hem en del poäng på listan iaf (H) moha



PUBLICERAT: 2010-04-26, 20:09:31 | URL: http://blondinswepa.blogg.se/
Ida

Linnea; Du har tur du ;) Albin är en bra pöjk! <3



Swepa; Från + listan hoppas jag (A) <3


Sebastian

Jag har allt från + listan :D Vill du ha mig? ;)


Carolina

Kärleken gör en blind.. Du var kanske blind för hans riktiga jag? jävla svin om jag får säga det själv..

Ingen behandlar min Ida så, <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: