2010-04-10
 18:38:01

HELG (Y)

I Torsdags räddade jag livet på en man.
En riktig upplevelse som kmr följa med mig hela livet.
Tänker inte skriva om det precis just nu, kanske senare
eller så får ni fråga om ni är nyfikna :P

Igår... IGÅR! Förfest hos mig, fy fasen..
Så dragen jag blev, hahaha! Benny också HAHAH!
På bussen drack jag nästan 3 cider, och efter det blev
jag så jäävla kissnödig! Kissade seriöst var 10onde minut
den närmsta timmen :P Först var vi på knutan, sen gick vi
till Harrys och slapp visa legg :D 23 års gräns ;) Liiite stolt :)
Heheh, Benny deckade ;o Sen kom Caroline och Sandra.
Trevliga töser :D Sen stack vi till Tempel ( das snobbställesch)
och dansade :D Där fanns en heeel del söta pågar, grrgrr!
Fast gillar Crom bättre, för där har man större plats att dansa på.
På tempel står nästan alla på varann, men närhet gillar vi :O :D
Niklas bjöd mig på 2 cider och min bussbiljett :D en riktig man
dedär!
Skulle egentligen följt med honom till Hjärnarp på fest
idag, men mår inge vidare. Är seg och asocial känns det som..
& kom precis hem från Emma, så de hade blivit liite sent.
Så ska spela laserdome med Linnea och Albin, soho!

Så törstig jag är.. De är jag alltid när jag är bakfull >.<


Sara

Stolt över dig gumman!

Tur att du var där, på bussen <3


Sebastian

Nu blev jag nyfiken! Ringer dig senare! <3


Sofia

Snygging! Såg dig gå ner från Mcdonalds inatt :D Stod vid Stinsen så kunde inte hojjta på dig :( Försökte ringa dig, men du svarade inte! Ajjabajja! ses någon dag? <3


Anonym

Såg dej igår. Så snygg du har blivit


Malin B

Vem var killen du gick med utanför knutan? :O


Pontus

Vill du med på fest på fredag?


Ida

Sofia: Åhh asså jag tycker alltid att jag hör någon ropa mitt namn när jag e på knutan så jag har typ slutat reagera xD FÖRLÅT ÄLSKLING!



anonym; Tack?



Malin; Hmm.. Gick med lite olika xD Men hmm, kramade jag honom? Så var det Sebastian ;$ Annars kan de ha varit Benny, Niklas, Linus eller Tobias <3



Pontus; Ska ha tjejkväll med körtjejerna på fredag.<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: