2010-04-25
 23:22:44

Flickan från ovan

Idag har jag reeellaaxat. Skönt hare vatt!
Har bakat chokladmuffins :D Dom blev jätte mumsiga!
Annars, har jag inte gjort mycket.. Fick reda på att vi
är lediga imorron. Happyface :D

Imorron ska jag in till stan och träna och sola
med min favorit Dessan! :D <3

Såg en film med mamma och pappa innan. Flickan från ovan.
Den var MYCKET speciell.


Swepa

Hej sötida :o det var inte igår :$ skippa träningen. Påarp är bättre :o mihihi <3



PUBLICERAT: 2010-04-25, 23:30:55 | URL: http://blondinswepa.blogg.se/
Ida

Kan inte skippa träningen :O känner mig som en lat åsna! xD <3<3


Swepa

du kan träna sen pysa till påarp när ingen kollar :o ingen kommer dömma dig för din destination ;> jag kan stå med röda mattan vid tågstationen och vara redo med saft & kakor! <33



PUBLICERAT: 2010-04-25, 23:34:34 | URL: http://blondinswepa.blogg.se/
Ida

Hahahahahahaha, vi säger så ;* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: