2010-04-18
 21:49:20

Era frågor, mina svar.

Hur är den perfekta pojkvännen? : Han ska vara snäll, omtänksam, han ska
egna åsikter, han ska ta hand om mig och lyssna på mig. Man ska kunna prata om allt :)
Vad är din Favoritfärg? : Den är blå :)
Vilken skola/linje går du?: Victum, omvårdnad :)
Har du någon pojkvän?: Nej, det har jag inte.
Vad ska du plugga vidare till?: vet inte, står mellan sjukgymnast, arpetsterapeut eller sjuksköterska.
Vad är ditt drömyrke?: Sjukgymnast. tkr om rehabilitering & massage :)
Vad ska du göra i sommar?: Jag ska till öland med massa brudar & supa järnet. Sen ska jag
jobbaa :) & de vanliga, sola, bada & ha allmänt kul med vännerna!
Vad tycker du om spanjorer?: Jag tkr att dom är håriga. Mitt ex är halv spanjor ;)
Vad heter din bästa vän? : dom heter Desideria & Niklas :)
Vad är ditt favorit skolämne?;
Musik, Teckenspråk, omvårndads kurserna, matte, engelska & religion :)
Vilken är din favorit blogg?: BlondinSwepa.blogg.se
Hur många besökare har du dagligen? : i snitt 200 :)
Vin och vindruvor eller öl och dans?:
jag gillar krogen, så de får bli öl & dans :) Fast är man kär, så kör jag på vin & druvor!
Vad är en perfekt dejt för dig? : det är med den perfekta pojken ;D Han som bjuder och ser till att vi har kul :) Det ska inte kännas pinsamt, utan avslappnat :))
Vad ska du göra efter du har tagit studenten? Vet inte :D vilket känns jätte skönt!
Vad är anledningen till att du startade en blogg? Behövde skriva av mig. Tkr om att dela med mig av unika tillfällen .
Favorit land? Sverige
jag undrar hur du har blivit dig själv ? Finns de kurser ? det är omöjligt för din del Niklas!
När får jag träffa dig? du verkar underbar. <3 : snart hjärtat!
Kommer du fortsätta träffa folk via nätet? vafan e de för fråga? x) Låter som att jag gör det var varannan vecka :P Jag träffar folk jag tkr verkar trevliga :) Så ja, jag kmr säkert träffa någon via internet igen :)
Hur många syskon har du? 2 systrar
Och hur är din relation till dem? Bra! alla har syskonbråk, men vi älskar varann ändå!
Vad har du för drömmar och mål i livet? Jag vill ha ett bra yrke som jag trivs med. Jag vill ha en familj som är tight! och bo i villa å hela de där köret :)
Vem är din förebild? Mina föräldrar är mina förebilder
Röker du? fest röker
Snusar du?
njet
Dricker du alkohol? På fester ja
Hur festar du? Med alkohol, ciggiluringar & trevligt sällskap. Först förfestar vii & sen drar vi ut & dansar ;) lr blire hemmafester :)
Tillhör du någon religion? Jag är troende kristen
Vad gör du helst på helgerna? umgås!! antingen med vänner lr familj. Krogen helst ;)
Hur många gånger har du varit kär?
På riktigt? 1 gång. I Marcus Boysen<3
Fritidsintressen? musik (Y)
Vad vill du göra efter studenten? Så lite som möjligt.. nej men antingen plugga eller jobba
Vem lagar bäst mat som du känner? Min stora syster och mamma
Är det skönt att din syster(jag) flyttat hemifrån
Nej.
Hur lång är du? 1.63
Favorit Parfym?
Burberry london
Hur många kontakter har du på msn? 509 ^^
Konstigaste stället du har haft sex på?
Parkeringshus
Vad använder du för smink? foundation, puder, ögonskuggor, solpuder, mascara och ibland eyeliner
Vilken mascara använder du? Loreal paris Double extension
vilken hårfärg har du?
Brunt :) Just nu äre mörkt!
Vilken är din favoritlåt just nu? Paper Planes -Mia
Har du hårförlängning?
Nej :)
Ska du gå på balen? Jajjemen!
vad väljer du, många bra vänner eller
en perfekt pojkvän?
Kan inte leva utan mina vänner. men kan leva utan pojkvän.
om du skulle beskriva dig själv med tre ord hur hade du beskrivit dig själv då? Ödmjuk, positiv och pratglad
vad ska du göra efter studenten, läsa vidare eller jobba?
Vet inte :) Har sökt in till högskola :)
om du fått önska dig vad du vill här i världen vad hade du önskat dig då? att människor skulle bli mindre själviska och tänka på andra
Äkta kärlek eller äkta vänskap?
Äkta kärlek kan innebära äkta vänskap också.
Vad gör du helst en fredagskväll?
Umgås med dom jag älskar! & har kul :D
finns det något du avskyr? dampiga människor. Osäkra människor.
Har du några dåliga vanor? vilka? vet inte :O
Hur sover du helst? inte ensam.
Vad är en viktig egenskap hos en kille? att han bryr sig, och visar det ofta.
Kan du laga mat? Jag anser själv att jag kan det
vad gillar du för filmer? Drama/komedi, romantik, spänning. gillar de mesta :)
hur är din humor?
sjukt störd.
Tycker du om frukostflingor? ibland, brukar inte äta de
SEXSEXSEX är bra. Favoritställning?
Det varierar, beror på vad killen är bra på ju ;)
Varför gillar du inte family guy? VAVAVAVA?! Dom suger
Hur kan det komma sig du är så gullig? cuz, i know you!


ANTINGEN ELLER
Guld eller silver?
Bada eller sola?
Dusch eller badkar?
Datan eller tv?
Mtv eller svt1?
Skolan eller fritid?
SOmmar eller vinter?
Tomte eller påskhare?
Julafton eller födelsedag?
Mobil eller ipod?
Klänning eller kjol?
Mössa eller keps?
Facebook eller msn?
Blogg eller bdb?
Fest med alkohol eller fest utan alkohol?
LIseberg eller bakken?
Danmark eller Sverige?
Ebba eller Örjan?
Taiga eller knaus?
Albin eller jag? ;)
Damsuga eller tvätta golvet?
Tömma diskmaskinen eller Tvätta toalätten?
Kräka eller diaré?
Kina mat eller bennys?
Kebabrulle eller kebab talrik?
Tibia eller bdb?
Spela Yatzy eller monopol?
Kebab eller pizza?
Cider eller öl?
Swepa eller utan swepa?



Fiie

De var inte lite frågor de där ;) Gillar dina svar!

Har du bara varit kär en gång? lr ja, på riktigt iof.. Svår kärlek de där!


Pontus

Parkerings hus? hahahaha, kan tänka mig med vem.

på tal om sex.. har du haft sex med Sebastian? (A)


Ida

FIIE Ja, jag har lätt att bli förälskad men det krävs liite mer för att bli kär. Marcus var mina bästa vän och vi var tsm i 3 år. DET är kärlek. Dock finns den inte längre.



PONTUS Hahaha, tror faktiskt inte du kan de :O

Hmm, vem kan du ha hört de ifrån? Carolina kanske? Diskret du är som skriver det här. miffo <3


Sandra

Sebastian? the hot one? Han du träffade på tempel?

vavaa? :D



ska du ut i helgen?


Carolina

Hur festar du? Med alkohol, ciggiluringar & trevligt sällskap. Först förfestar vii & sen drar vi ut & dansar ;) lr blire hemmafester :)



MED MIG OFC!



MEN PONTUS DITT AS! ska aldrig mer prata med dig.


en hon har haft sex med ^^

"SEXSEXSEX är bra. Favoritställning? Det varierar, beror på vad killen är bra på ju ;)"



Hahaha så blygsam du är Ida.. Bara för att far din läser bloggen? ;) Jag vet vad du gillar!


Ida

Sandra Tempel Sebbe ^^ Jag vet inte än :O ska du?



Carolina HAHAHAHA. Trodde du var bättre på att hålla hemligheter ;) Men ja, festa med dig är BÄÄST!



Jag Vet Vem Du Är Tssshh, Ja kanske för att just DU var bra på de? ;) Men ja. Min papps läser bloggen :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: