2009-09-22
 16:11:36

The Climb

life's a climb, but the view is great!

Do me a favor
Tell me what you think about me
Tell me how you want this to be

Hejsan.
Jag vill aldrig aldrig aldrig bli kär.

Laddade min telefon via datorn :D Så den funkade!
i 5 timmar typ.. Sen dog kontantkortet >.<
Ska ju få ett nytt inom några dagar, men jag överlever inte
utan att kunna smsa vettni. fiffan!

Igår ställde jag min klockan för en gångs skull
lite senare än vad jag brukar. Ställde den på klockan 7.
Den ringde halv 8. Jag fick panik! då såg jag att den var en
halv timme seg >.< lite irriterad man blir med att börja sin
morgon med hyper stress!

Hade ett förhör idag som jag inte hade övat på, FYFY!
Men vettni? De gick super bra :D Pratade som om de var
de enda jag kunde ;o
Sen på eftermiddagen hade jag, dess, Tobias och Jimmy redovisning
om Magsår. lagom roligt, hehe!

JAG SKRIVER DAGBOK VARJE DAG. Den du.

Innan tyckte jag att denna låten var rätt wierd,
tack vare videon. Men nu när jag har lyssnat på låten
några gånger gillar jag den faktiskt ;o


Emma

Och vem har visat dig den låten? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: