2009-09-20
 12:16:22

TELEFONLÖS!!!!

SÅ LACK MAN BLIR!!!!
Nu kommer Ida vara telefonLÖS och ipodLÖS i flera flera månader.
Varför?

Igår.. så var jag ju ute med tjejerna :D
så sjukt kul vi hade!! Tills dess att jag märkte att min väska läkte Burn :S
öppnade den och skulle känna efter, jo men visst! Där i var det en hel
jävla swimingpool! och mina små elektroniska saker låg å simmade där i.

Ipoden, funkar inte alls...............
Telefonen, en lampa börjar lysa när jag sätter i batteriet :S och
när jag startar den vrivrerar den utav helvete!

SÅ JÄVLA TRÖTT MAN BLIR. Så nu ska jag låna en sketen mobil av mig själv.
Så jag har INGENS nr. Alla sitter på minnes kortet, och denna SKETNA mobilen
har fan knappt minne så de räcker till en låt.. så glad jag blir!

När jag kom hem la jag skitet i ris, eftersom de suger åt sig vätska.
Och nu på morronen har jag fönat.. tror ni de funkar? fan heller. game over ffs. >.<

Toppen greta!
Imorron ska vi fotas med skolan.. å vi ska ha utklädning. SOHO!
Jag och dessan ska vara samma.. hoppas att hon kmr ihåg de nu,
för jag kan inte smsa henne och påminna :S har inte hennes nr förfasen!
SÅ DESSAN, LÄS DETTA : SMSA MIG! lr ring mig, vilket som.

Men men,
igår hade jag skit kul :D:D:D Fram tills dess att min väska blev
en swimingpool. Tack flickor + Sebbe <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: