2009-09-25
 23:19:26

Rübrik

För det första
Ni som inte vet hur man fyller i sitt
man när man skriver en kommentar, adda min
msn så ska jag lära er! Blir så lack när jag ska behöva
gissa mig fram till vem du/ni är! Ofta fattar jag vem de
är och jag ser din/er ip. :*


Igår, vaknade jag med världens huvudvärk. Suck!
Mådde dock lite bättre på eftermiddagen så stack till
stan en runda, och simmade med syster.
Känner för att simma på måndag igen, och på onsdag xD

Idag hade vi grupparbete i skolan. Gillar min grupp :))
Ellen e sketa rolig ;D haha! Vi skriver om stress.
När jag kom hem följde jag med mamma till doktorn,
sen stack vi till Onoff och köpte en dvd och sen till apoteket xD
På kvällen hare bara varit mysmys! usch så söt du är :D

Idag kom Anton hem från cypern, tror jag :D
Hoppas att han har haft de super!

Ska mysa ner mig i sängen med en bra film nu, höres! <3


David Jonsson

åh jag vill ju mysa tsm med dig ju! :) <3



PUBLICERAT: 2009-09-26, 17:54:44 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: