2009-09-01
 22:49:53

Pinsamt?

hahahaha, har ni någonsin gjort bort er totalt
inför era lärare någongång? Well, i Have! HAHA!


För ett tag sen bad min lärare mig om att skicka
min mail till honom via skolans plattform på internet.
Och de gjorde jag :) Några dagar senare haffar
rektorn mig i skolan, HAHA! men ni måste veta, jag och Rektorn
är bundisar ;) så vi pratar om allt, så de e inget ovanligt att vi pratar..
Men hon flinade hela vägen in till sitt kontor.. så jag bara jaaha?

Så ja.. Duktiga Ida hade döpt sin hotmail till SummerHOE istället för
SummerHOPE... Skapligt pinsamt!


Imorse vaknade jag kl 8 av att Taiga hade
vält ner Mys bur, så den låg sönder på golvet med sågspån
överallt och My var lös. lol! Så de blev till att städa golv och buren. Sooho!


D one

HAHAHAHA! hon undra nog vad du gjort under sommarlovet.;)


Ida

Hahahaha, jaa xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: