2009-09-23
 19:04:35

Oh, you got my head in the clouds

Tjo!

Imorse ville jag inte gå ur sängen!
Så råkade somna om.. när jag vaknade igen
hade jag 20 minuter kvar tills busshelvetet gick.
Men jag hann! Men fick skit i å sminka mig å platta håret.

Kom till skolan, hade engelska mellan 08.15-10.00
Sen stack jag å Dessan till Simhallsbadet på söder
å simmade liite :) typ en timme, kostade bara 15 kronor :O
Sen bastade vi :) Och sen solade vi i 26 minuter för 35 kronor.
Så vi kan simma och sola för 50 kronor, hur jävla billigt e inte de?
Nu är jag röd som en kräfta i huvudet. Hoppas de lägger sig till imorron xD

Men ja, trevlig dag med min favorit! tack för allt pälskis <3

aahh juste! när jag satt på bussen hem, Hoppar Onky på bussen vid
väla. Hon går i skola i svalöv men hade blivit hemskickad eftersom hon
kanske har maginfluensan och dom kanske har svininfluensan på skolan.
SÅ SÄTTER HON SIG BREVID MIG, JO MEN TJENA, sätt dig brevid den
enda du känner som INTE har något imunförsvar. pantade unge.


Danne

Kommer jag hem till dig imorron? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: