2009-09-30
 20:37:23

It's gonna be real

It's gonna be Love
It's gonna be great
It's gonna be more then I can take
It's gonna be free
It's gonna be real
It's gonna change everything I feel
It's gonna be sad
It's gonna be true
It's gonna be me baby
It's gonna be you baby
It's gonna be...Its gonna be Love



Hejjs :)
Idag hade vi en lektion. ENGELSKA.
Högläsning klockan halv 9 på morronen,
precis vad man vill! Tror jag gäspade 100 gånger,
så jag kunde inte läsa texten xD Vackert! '

Vi slutade klockan 10. Då stack jag och Dessan till den nyöppnade
affären Pistachia. Där finns nog allt sött! Glass, godis, nötter, läsk osv.
Men så sjukt mycket folk! Vi handlade lite och sen stack vi till Söder och
Simmade, idag igen :D så nyttiga vi känner oss! Vi simmade i 40 minuter,
sen bastade vi och sen simmade vi lite till :) de blev typ 40 längder eller nått
+ att fjant i vattnet ;) Där fanns 2 killar som glodde lite väl mkt, haha! sött.

Sen solade vi solarium. Ville först inte, för vill inte vara för brun inför lördagen,
Men de blev helt okej ;D Idag iallafall.. Sen har jag inte gjort så mycket mer..
Har tittat på film med syster och provat kläder inför lördagen :D
Och.. kom nyss ur duschen :))

Btw, jag har dille på lugna fina låtar just nu.. igen.. som den där twilight låten :P
Flightless bird american mouth. sjukt fin! Så har ni förslag på fina låtar, SKRIV!!


              // Puss Ida


Mikael

Everything we had, e bra <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: