2009-09-05
 15:29:19

Hold on

Hej.
De senaste dagarna har jag stört mig på väldigt mkt.
Som tex. när man logga in på msn, så skriver nån "hej hur äre?"
Så svarar man " Hej, dåligt själv?" å den svarar "dåligt"
Så frågar man "varför?" å då kmr dom med klena anledningar
som " jag är ensam" " jag är förkyld" " jag har tråkigt"
OMFG, mår ni dåligt pga de? RYCK UPP ER! Klaga mindre
era klena jävlar, orkar inte höra ert jävla tjat om hur
" DÅÅÅLIGT ni mår"
Jag kan säga er, att när något HEMSKT har hänt, DÅ får man må dåligt, okej?

Liksom, ensam? gör något åt saken :S
om ens mamma är inlagd på sjukhuset
DÅ kan man inte göra något åt saken... Jag säger inte att jag får
må dåligt och inte ni.. jag har säkert också klagat över nån jävla förkyldning,
Men aldrig mer... NU vet jag, hur man mår när man mår dåligt.

Är också piss.. för att mamma skulle få komma hem idag på permis,
men så blev de inte.. har stor städat rummet så kmr Emma in å säger
att mamma inte kmr hem idag.. blir man lessen lr?

Var på kören mellan 10-13.30 stack tidigare för att jag skulle städa osv.
GAAH! va ska man göra nu då? se på en film? orkar inte.. måste ut, FANFANFAN.
Ska nog fylla badkaret å somna där lr nått.. eller starta bastun och sitta där nån timme.
Får se vad jag gör.. så lite som möjligt iallafall.

MAMMA, JAG ÄLSKAR DEJ!


Hanna W

ÄLSKADE GUMMS!! vet inte vad som hänt men stackare!! ch ge mamms en stor kram från mig och ett krya på dig!!! Ge dig själv också en såklart! :) <3 du har mitt nummer och du får använda det när du vill, alla tider på dygnet:) <3



PUBLICERAT: 2009-09-08, 21:26:58 | URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: