2009-09-19
 13:57:30

Giirlsnight

Ikväll ska jag hem till Sten, och jag har ingen aning om vad
jag ska ha på mig "/ De suger!!

Någon som vill byta storasyster med mig? Hon är inte till någon hjälp.

Igår, hade vi friskvård i skolan.
Vi hade yoga! Fy fan va ont jag har i kroppen
efter de, usch! alla jävla ställningar och mög xD

Nu ska jag städa lite på mitt rum, sen ska jag in i duschen..
Och sen ska jag försöka hitta kläder som jag kan tänka mig >.< <3


Emma

Om du själv inte vet vad du ska ha på dig så kan du inte förvänta dig att jag ska veta.. Sluta häng ut mig i din blogg..


Ida

Sur puppa, jag skriver vad jag vill på min blogg

och det har jag sett att du också gör!!!


Ida

Förresten, man brukar kunna ge sina systrar RÅD.

Men oroa dig inte, Linnea hjälpte min och hon var inte ens hemma.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: