2009-09-11
 16:56:25

Fredagsmyyyss!

Idag är det den 11 september.
Det innebär att det är 5 år sedan min morfar dog.

I flera månader nu har jag tanka på min tele med
comviq kompis 195 för att få 3000 fria sms.
Men denna månaden kände jag inte att de var så många
med telenor som smsade så jag laddade bara på med
comviq kompis 75, billigt och bra!
Men nejdå.. nu äre 6 st med äckel telenor som smsar xD
Känner mig skit elak som inte kan smsa så mkt, så får snart
Fylla på den med fria sms. Vill ju smsa med er :D:D

Jag har fått min veckomigrän nu.
Dvs, jag går med huvudvärk konstant i flera dagar..
De går inte att vila bort de, å piller hjälper inte. JIPPI!

Idag hade vi avslappning i skolan.. Mattias spelade musik och
berättade en text om ja.. gräs, havet, nån båt och sen somnade jag, typ.
Hahaha, men de var jag inte ensam om! Eller, jag somna inte men jag slutade
lyssna och började tänka på annat, å sen kändes de som att jag sov.. wierd, vet.





Förresten.
Så fort du har sårat mig, slutar du prata med mig..
De tar lite tid att komma över de, men när jag väl har
gjort de börjar du prata med mig igen.. Jag fattar 0!
Men nu har jag lärt mig att jag inte ska ta allting så jävla hårt
Varför ska jag bry mig? egentligen?


Anonym

haha, jag slutade lyssna efter första ordet han sa :D har ingen aning om vad han babblade om xd haha



PUBLICERAT: 2009-09-11, 17:20:03 | URL: http://saandraeliasson.blogg.se/
Ida

Hahahaha, eller hur! Man orkade inte lyssna xD <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: