2009-09-03
 16:14:44

;(

Soohoj.

Jag mår fortfarande Pekka!
Har cp ont i halsen, men slipper iallafall feber!
Igår, hade jag dööötråkigt så jag tog bussen och
tåget hem till Dessan vid klockan 3. När jag kom fram i kävlinge
hade Dom jävlarna, Dessan och Sandra glömt mig :O:O
Hehehehe, nej men som var sena =) Så när jag gått en bit
mot Dessans lägenhet ser jag dom 2 mupparna springandes mot mig
HAHA, töntar! Sen gick vi hem till Sandra en stund, ägde ut dom i GH ;)
Sen stack vi till simhallen och badade :D
Ni skulle sett killarna där :O:O OJOJOJ. skämt å sido. Simskolorna var där.
så de var fullt med folk! HAHAH, jag å Sandra satt oss på en stor drake
och plaskade runder, så skulle Dessan hoppa på å den SJÖNK, HAHA!
Söt tös!

När vi hade lekt i vattnet och simmat 30 längder gick vi upp å duschade.
Seeeen Bastade vi :))))) Så vi fick babylen hud! och seeeeen solade jag
och Desideria.. Bränd rumpen igen :( Den blev tomat röd, lovar.
Så nu har man liite bränna igen :D Sässy!


Idag, kom vi till skolan.. hade Teckenspråk.. Sen hååla..
När jag å dess satt å åt ringde pappsen och frågade om jag
kunde ta mig hem :S?
Så ja, det hade hänt något med mamma så jag behövde ta ut Taiga..
Ville inte åka hem ensam, så tog med mig min käraste ägodel DESSAN.


Mikaela

Jag älskar dej!


Maria

Underbart att basta!



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se



PUBLICERAT: 2009-09-04, 16:09:41 | URL: http://www.borasbloggarna.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: