2009-09-09
 14:02:53

Dream on,

Ingen skola idag heller.
Mår kasst psykiskt och fysiskt.



Igår, skrev jag vääldigt mkt med Patrick!
Han bor i Amsterdam, så de blir baara engelska
Och de är ju bra :D man lär sig lättast ett språk när man
använder de. Så vi skriver, och pratar i vent. skit skojj! Fast
lite pinsamt ibland när jag inte fattar vad han säger xD Ässch!

Men iallafall, så flippade vi.. åsså skrev jag bara : yaya, Good night fjolla ;)
Så stängdes datafanskapet xD och jag fick inte igång den igen!!!!!
Mitt windows klödda, så jaha! Provade att ringa honom, men har för
lite pengar på telen, de var ju kul! Så när jag logga in på facebook
imorse så såg jag att han hade skrivit xD Han frågade om jag hade
coolat ner mig nu! HAHAHA!?
Men visst äre jobbigt? När de blir så, men men!

var på sjukhuset nu på förmiddan.. En kurator kom och pratade,
hon var ju knappt 30. Sooho. kändes väldigt vuxen.

Ska ut med Taiga en runda, sen ska jag mysa i sängen med en film.
JAG SAKNAR MIN DESSAN! & Sten <3





kyckling

<3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: