2009-09-21
 16:21:52

Butterfly fly away

Hej, typ.      HAR INGA NUMMER!!! SKICKA ERT NAMN I ETT SMS!

Mitt liv är NER OCH UPP, fattaru?
Hade bestämmt att jag skulle till Ä-holm och va med
Niklas idag, men inte fan blev de så. För min extra telefon
dog :S så kunde inte ringa lr smsa om var vi skulle ses.
Skit på de!
Iallafall, dagen började med teckenspråk. Vi presenterade
vår familj :) Skit kul :D det e lätt den roligaste lektionen vi har!
Sen efter de skulle vi fotas till skolkatalogen. Först ett vanligt foto,
sen ett spex foto. Jag och Dessan är Baby I och Baby D.
Räkna ut själva.

Sen stack vi till söder för att hitta tele1000, där jag låste upp
Emmas mobil från Telia. Vill ju ha Comviq ffs!
Så ja, de kostade 200kr, vilket jag inte har nu så fick låna
av mina sötnos <3
Sen åt vi pasta ;) Ussch, varje gång jag ser dig hoppar mitt hjärta
5000 steg/minuten. blä!

Sen, helt plötsligt funkade inte mitt kontantkort längre...
Så fick ringa comviq innan, så dom skickar ett nytt med samma nr.
Kostar mig 100 kr, soho!

Men iallafall.. så kommer jag hem och får reda på att den
Emma har lånat ut laddaren till inte får den förens på torsdag.
Så jag kan inte ladda min tele förens på TORSDAG!
Jag AVLIDER.

Ses? Vill inte titta på film ensam, komsi koms <3

Butterfly, Butterfly, Butterfly fly away <3


Danne

ajsingen! Skickar mitt namn nu ;)

Ida Barnholdt vill du bli min tös? ;)


Jonas

Jag kan kika med dig :D



PUBLICERAT: 2009-09-21, 18:46:04 | URL: http://jajnus.blogg.se/
Ida

Danne ; Smörpelle! <3



Jonas; Ja tack (A) <3


Bla bla

Trodde du tyckte mer om mig.............. Pir

Cat ogonbrynet


Ida

och du är? :S:S

Cat ogonbrynet?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: