2009-10-16
 22:38:21

Vattengympa

I skolan hade vi vattengympa.
Skit roligt! Men man kände sig lite löjlig, men de
bjuder man på xD
I "banan" brevid vår bana simmade en man
som skvätte som fasen när han simmade förbi.
Så när vi blev tröttna på de, skvätte jag och Yasse tebaks.
Tror han fattade vinken. Men Lite paff han såg ut.

Vi fick också varsin stegräknare som vi ska
använda i en vecka och fylla i hur många steg man gått.
Idag blev de, 7000 nånting, + vattengympan + att jag saknade den
när jag gick te bussen imorse ;)
Så de ska bli kul på måndag å se hur mkt man går..
Ska gå lite extra långa runder med Taiga nu bara för de (6) haha!

Såg den nya Transformers innan. Tyckte den var jätte bra!
skiit rolig ;D

ååhhhh!! Har jag berättat att Teuta i min klass håller på att
rita min tatuering? Jag har förklarat för henne exakt hur jag vill ha den
och idag fick jag se en del av den, så sjuuk fin! vill tatuera mig nu juu!

PAPPA, du brukar läsa min blogg.. Jag önskar mig
pengar till en tatuering när jag fyller 18 (A) dvs, om mindre
än 3 veckor :O

Nu ska jag krypa ner i sängen och se en film, pöss :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: