2009-10-06
 20:15:38

über söt, gash!

Hallåja!
Lektionerna idag.. Första va helt okej! Vi såg en film som
heter Doctor. Handlar om en doktor som får cancer.
Kändes ibland som att min rumpa hade vuxit fast i stolen,
för de var en vanlig trä stol, fasen va ont de gör att sitta på sånna
förlänge! uschusch!
Sen efter lunch hade vi sjukvård. världens drygaste!
Jag brukar inte bli trött av lektioner, men nu vare för fasen
snarkvarning på nästan alla! Blä!

Igår var jag med mamma på sjukhuset i 4 timmar.
Allt för dej mamma! Dom gjorde massa tester.
Som tex arbetsminnet, sifferminnet och massa sånt..
Innan vi gick dit åt vi på en kina reasturang. För en gångs skull
skulle Ida prova Sushi! Brevid fanns det en grön kräm som såg ut
som guacamole eller avokado, vilket jag gillar! Så jag snålade inte!!
När jag väl skulle smaka på äcklet höll jag på å dö!!!
Det var så fruktansvärt starkt och så jävla äckligt!!
Ögonen började rinna, bokstavligen och bildligt! uscch!
Hela dagen gick jag med den där smaken i munnen, uäärk!!

Imorron ska jag å Dessan simma efter skolan :)) myyss!
och sola :D ännu mer myyss! vi somnar alltid i solariumet xD

du är underbar <3





David Jonsson

Haha skulle vilja se din min på resturangen;) Din sötnos:) <3



PUBLICERAT: 2009-10-07, 17:30:59 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

De skulle du va? fyy faaan!!! <3 haha <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: