2009-10-25
 02:59:12

Tack Teuta <3

Jaaaahh!! I 3 år har jag vetat hur
min framtida tatuering ska se ut! I huvudet..
Så jag behövde bara någon som skulle kunna rita den.
Till slut kom jag på Teuta :O Hon är ju grymm på att
rita!! Så jag förklarade hur jag ville ha de, å hon
förstod precis.. För den blev exakt så jag ville ha den :D

Men väntar lite med att lägga in den här,
Så blire ännu mer spännande för er :D tiihi!!

Idag hade vi kalas gör pappsen <3
Släkt och vänner kom och vi fikade i massor!
Mamma hade storbakat hela morronen! <3

Klockan är snart 3 på natten ;s lr ja 2 >.<
och jag e inte alls trött ;s hahaha!
Micke håller mig vaken. Vi spelar msn spel ikväll igen
och han förlorar ikväll igen :D



 Love and care Ida <3


linnea sis :D

:D <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: