2009-10-15
 22:38:44

Svininfluensan, vaccin?

Känner mig så himla patetisk..
De som håller mig vaken om kvällarna är svininfluensan.
Om ni inte visste de, så är jag barnsligt rädd för döden.
Något som vi alla kommer uppleva är jag skit rädd för.
Innan när jag fick höra allt om vaccinet till svininfluensan tyckte
jag att det var givet att jag skulle ta den..
Men nu har man hört om massa biverkningar som:
Förlamning, nersystemet påverkas, koma, hjärinfarkter
och........ döden.
och tänk så kommer dom fram till om ca 10 år att
dom som har tagit vaccinet inte kan få barn lr något
annat hemskt.

Jag föddes med ett kass imunförsvar.
Dvs, mitt imunförsvar är som en gammal tants.
min kropp glömmer bort vilka sjukdomar jag har haft.
Så jag får typ.. allt!
Har tack å lov inte varit så sjuk på sista tiden
*peppar peppar ta i trä*
men hur kmr min kropp reagera på detta?
Kommer jag bli jätte sjuk av influensan?
kommer jag bli jätte sjuk av vaccinet?

Fuck detta, Men jag vill inte bli sjuk ;(
Kom hit och va med mig.. Vi kan låsa in oss på mitt
rum och stanna där i några månader..


Dont bring flowers after im dead,
save your givings for the living instead


Marcus

Jag finns här ifall det är något <333


Ida

Tack! De värmer <3


Marcus

Jag finns här nu & kommer alltid finnas där för dig gumman <33


Ida

Jag har fattat..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: