2009-10-30
 22:50:11

Sleten

Nu är jag trött!
Har varit på Another pretty face nästan hela dagen
och tagit in ett par bokningar.
Bor du i Helsingborg och vill vara modell för en dag? tell me,

Det blev en lugn kväll efter en full dag.
Men jag trivs med det! Längtar dock inte till skolan just nu.
Får så dåligt när jag tänker på projektarbetet, känner att
jag har tagit för mig jobb på mig, känner mig något ensam om de.

Jag älskar humor!!



Hhahaha, riktigt ding kille!!   "kött fi fan"

"är du man eller mus? "   - JAG ÄR MAN SOM ÄLSKAR MUUUS hahaha.
Så jävla tröög xD    " tack så mkt"  - Tack sjääääälv


David Jonsson

Haha så bra klipp xD <3



PUBLICERAT: 2009-10-31, 11:25:19 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: