2009-10-24
 18:24:07

Ps, I love you

Har du spotify?
Sök på : Make up kisses
Man kan inget mer än att älska den.
kanske mer om man har sett filmen då man vet
vad låten handlar om. Usch!

Jag älskar livet, Jag älskar alla underbara människor
som finns i min omgivning!

Idag har jag varit I Ängelholm med mamma och pappa.
Vi var i djuraffären, apoteket, några klädesaffärer
och.. The phone house!
Killen i affären rekomenderade den telefonen jag
ska köpa.. eller, jag har betalt för den XD
Så den jag ska få hem på måndag lr tisdag. Sooho!!

NU ÄRE LOV. Och jag kmr inte få en ända sovmorgon känns de som xD

Jag stör mig på dig.


David Jonsson

Ps: I love you:) <3



PUBLICERAT: 2009-10-25, 21:48:43 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: