2009-10-15
 12:14:50

Nästa : Engelska B

Haaallåja.
Nu har vi rast och väntar på att engelskan ska börja.
Den börjar kl halv 1 och vi har Vicky som lärare,
hon som tkr att mitt namn är för långt och kallar mig för Id.

Igår, var jag å simmade på söder med Marcus.
Tack för de! Vi solade också :D
Och idag har jag världens cp hårdag. Tvättade de i morse
med balsam, så de ser.. äckligt ut.. KUL! får tvätta de
när jag kmr hem igen XD eller så kanske man ska bada? (A)

innan när vi hade håla gick jag, Dess och Johanna igenom knutan.
då haffade en tele2 kille mig, å jag sa att jag inte fyller 18 förens om
3 veckor typ.. å då sa han att de inte gjorde något
utan han kmr registrera de när jag fyllt 18 ist för han hade världens
erbjudande ENDAST IDAG, ni vet.. Han använde de själv, å de var student
erbjudande.. De abonemanget kostar mig 19 kr i månaden. 19 KR!
Då får jag 3000 fria sms varje månad, å de e gratis att ringa inom
comviq, och billigare att ringa till andra än vanligt kontantkort.

Så SJÄLV anser jag att jag gjorde ett bra köp idag?
säger man köp? HAHA!

Snart börjar engelskan, så jag pyser. Puss på er :*
David, tänker på dej!


David

Aw tänker på dig med:) <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: