2009-10-08
 18:19:39

Låt mig se dig le igen,

Ärlighet varar längst?
Visst, man vill alltid höra sanningen från sina vänner
Men när sanningen sårar, så vetti fan om man vill de..
någon borde lära sig de.

Ofta, får du mitt självförtroende till att sjunka. Bara så du vet.
Hör saker om dej dagligen, och jag försvarar dej.. "/

Hej :)
konstig dag, ohja.
Började med teckenspråk, kulkul!
Lärde mig typ " var bor du lilla råtta "
och en sång om veckodagarna med mamma mu xD
Sen hade vi håla.. Jag å Dess skulle sova på skolan
hade vi bestämt, men jag blev typ.. rastlös? HAHA!
skickade random msn typ.
Sen hade vi svenska. De finns ingen tråkigare lektion :S

Imorron börjar förmodligen körlägret :D
Egentligen hade jag hellre träffat Robin, men
körlägret får man fanemej inte missa!
Jag Filippa och Linnea ska sova tillsammans, å vi har skit kul tsm!
Men är borta ända till söndag, så de blir inte mkt blogg skrivande.
Kanske slänger in ett bloggmms, får se :)) kmr förmodligen ha
bättre saker för mig ;) :*

Igår... HAHAHAHAHAHA! HAHAHAHAHAH!
satt i soffan med mamma och pappa och tittade
på tv, så kommer de en bio reklam om "julie&Julia"
Så säger jag : Åh de e hon som är med i mamma mia
mamma säger: aaah!
Jag säger : men här var hon korthårig brunett
mamma säger : jaa!
Jag säger: Ser hon inte lite äldre ut i denna filmen?
så säger mamma: Joo..
så tittar jag på mamma å hon sitter å puttsar glasögonen.
HAHAHAHAH! Hon är ju nästan hel blind utan brillorna, HAHAHAH! skit kul
Så sa hon som sitt försvar " jag har sett reklamen innan" HAHAH!


När jag blir nervös blir jag generad.
När jag blir generad blir jag röd i ansiktet.
När jag tror att jag är röd i ansiktet blir jag varm.
Endast i ansiktet ;s Hemskt!!!
När jag solar solarium, kan jag ligga där i 26 minuter
utan att ens blir varm :S jag HATAR att vara nervös ;S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: