2009-10-20
 15:38:21

Chickens,

Igår när vi hade projektarbete
fick vi lite tid över, så skulle jag visa
Dessan, Isabell och Sara den mobilen
jag ville ha på datorn.. Så jag gick in på
google och sökte.. som vanligt tog jag första bilden
och som miniatyr var det den mobilen jag ville ha
Men när man tryckte på den kom det fram
världens äckligaste annsikte.. som är meningen
att skrämma folk..

Om vi säger så här.. Hela skolan, HELA skolan hörde
att vi blev rädda. 4 tjejer som skriker av skräck är
inte vackert HAHAHAH! Stackars Isabell, hon fick
nästan men för livet XD hennes hjärta höll på att
hoppa ur bröstet  <3

Men, såhär ser mobilen ut som jag vill ha


David Jonsson

Äsch Nokia 5230 är bättre :D <3



PUBLICERAT: 2009-10-20, 16:59:21 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Marcus

Nokian är ju dock ej bättre :P 2.0 megapixel´s kamera & den har ju fått kassa omdömmen av dem flesta :P Samsungen är den mobilen som dem flesta rekomenderar och ligger på ett bra pris , Så Ida både du & jag gör ett jävligt bra köp :D <333


Ida

Jo Marcus, Samsung blire!

och David erkände till slut att han också

var lite sugen på att skaffa en Samsung ist,



lr hur hjärtat? ;) <3


Ida

Samsungen blir förmodligen min på höslovet, jippii!


David Jonsson

Kassa omdömmen?:O Den har ju inte släppts än:P Men jo samsungen verkar ju mer för pengarna:P Men ngn som vet om det är 3,5mm utag för hörlurarna på den eller om det är sån där jobbig koppling?:P Jo hjärtat det kanske blir den för mig med får se, tittar inte såå mkt på prislappen bara det är 3,5mm för hörlurar och att ja kan se mina family guy avsnitt på den haha <33



PUBLICERAT: 2009-10-20, 20:18:25 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Marcus

Men aaså Nokia gör ju inte så bra mopbilen längre tyvärr :( Förr var dem ju överlägsna men nu äre Samsung & Sony Ericsson som regerar :P Visst Nokia gör snygga mobiler men deras menyer är fucked up tycker jag ;P Det blir Samsung 5230 eller F480 för min del :D <33


Ida

jag har en samsung nu med en "fucked up koppling" till hörlurarna, men min kusin sa att de finns att köpa sånna som till sony ericsson, så att man kan sätta i extra hörlurar. ska kika sen <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: