2009-10-04
 00:10:24

Another pretty face

Halllååå jaa!

Idag åkte jag & mina systrar till Malins jobb
och var modeller för en dag. Skit roligt!
Först fick man byta om till sitt 1a ombyte sen blev
man proffs-sminkad av 2 tjejer, och dom stylade håret.
Älskade resultatet :D den första sminkningen blev ganska
neutral men ändå skit fin! Och små lockigt hår.
Andra sminkningen blev ännu bättre! Då blev de mer ögonskugga
och mer volym i håret. skit nice! Så de blev en hel den foton!

om DU vill vara modell för en dag, hör av dig!
För om jag har tur, får jag lite extra jobb där snart (A)

Imorron ska jag upp halv 9. skit kul >.<
De förstör hela jävla helgen!!! Ska sjunga med den ena kören.

De har hänt mycket skojj sen sist jag skrev. Men nu är jag så jävlans
trött att jag måste sova. Skriver imorron, om jag hinner :)
För, förmodligen kommer Niklas hem till mig imorron. Trevligt trevligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: