2009-10-22
 22:50:43

ÄckelPäckel.

Att perversa killar på msn inte fattar
att dom blir blockade förr lr senare?
Blir så irriterad när man pratar med en schysst
kille som sen börjar snuska sig på msn, liksom varför :S
Not cool.

Anyway :)
Idag hade jag bara en lektion.
Svenska.. Bok recension.. jippi! Eller inte?
Sen var jag med Stenis :D vi gick till lagerhouse
och köpte en röd diskborste med vita hjärtan på
till min mamma XD hon ville tydligen ha den nu till jul. hah!!

Sen stack vi till kören :) Sjöng en timme där,
sen fick jag skynda mig till Stattena och ta bussen
därifrån HEM :D Var hemma i en timme sen
stack jag till den andra kören xD
Så idag har jag sjungt en hel del :)

Imorron är det fredagsmys :D:D
Vad händer i helgen? På lördag ska vi fira pappa.. men annars vet jag inte ;s <3


David Jonsson

Usch håll er borta från min Ida era äckelpäckel! :@



PUBLICERAT: 2009-10-23, 08:26:36 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Jag menar de :( uff! <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: