2009-11-07
 14:41:48

Utgååång, <3

NYRAKADE BEN är något av de bästa som finns, visst?

Ikväll ska jag ut för första gången som 18åring :)
De var tveksamt om vi verkligen skulle ut
eftersom jag har ont i hela kroppen, men vafan
Jag överlever väll? Sprit bedövar? eller? XD haha

De blir (tror jag) ostbricka och dricka ikv hemma hos
oss, sen ska jag, Emma, Linnea G och Malin
ut i Ängelholm :) Dom ska visa mig runt har dom lovat :)
1 18åring och 3 20åringar, hur ska detta sluta? :D

har nya kläder och smink till ikväll, så de e niiice :D
Har tom köpt en svart ring, som jag blev kär i
direkt när jag såg den. Sen när började jag köpa ringar?

Förresten, har jag sagt att jobbet officiellt är mitt nu?
Innan visste jag inte xD Men nu vet jag :D:D

Så, vill du och några vänner komma till mitt jobb
och bli sminkade, stylade och fotograferade?
Skit smart om man vet att man ska ut en fredagkväll/lördag.
Så blir man proffs stylad innan :D

Nobody gonna take me higher, <3


David Jonsson

Åh hoppas du får en underbart rolig kväll gumman! :D <3<3



PUBLICERAT: 2009-11-07, 15:07:37 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: