2009-11-14
 11:17:12

Tack pinglor :*

Vars haru dina händer pojk?

HEEJ :D
Igår, kom Isabell, Sara, Josephine och Yasmina
hem till mig. Först hade vi lite mys och drack
lite gott med chips och godis. Vid halv 11 tog vi
bussen till Ängelholm. Föörst gick vi till Toppspin där vi träffade
bla. Ludde och några vänner till Emma.
Sen gick vi till Morris och hängde av oss jaackorna och fick
en stämpel, sen gick vi till Tress och Mööös.
SEEN gick vi till Morris igen. Jag å Sara dansade rumpa
medans Stenis och Yasse flirtade hej vilt ;D hahaha!
Jag å Sara gick till Tress och dansade lite till, men då stannade
dom andra kvar en stund på Morris, fastän att vi inte skulle lämna
varann >.< men vi var 2 å 2, så ja.. de gick väll bra, vi träffades
efter 10 min ändå XD sen.. hände de grejer serru.
Som jag inte tänker berätta här. Sorry ;)

Vid halv 3 stack vi å åt fylle/natt mat på Lindens
Där träffade jag Rickard och Mio. Alltid trevligt å
träffa pågar man känner! Pommesss!! mm,!!!
Så hungrig som jag e efter en ute kväll, asså de finns inte!
haha, gotte!

Från de ena till de andra. Du är inte värd det!

Läste att Marcus pappa Glenn hade skrivit några
rader på facebook. Guud vad jag saknar den familjen.
Deras Hem, Allt! kände mig verkligen trygg där! Så jaa,
får följa med Marcus hem nån dag efter gymmet!
måste måste!

see u later?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: