2009-11-08
 11:54:14

Tack flickor :*

Igår.. IGÅR hade jag sjukt roligt :))

Kvällen började hemma hos mig med
ostbricka och god dricka, det var jag, Emma, Linnea och Malin.
Sen för att få igång de lite hade Malin tagit med ett
kortspel som heter " jag har aldrig.. " alla kan de, visst?
Konstiga påstående, men ändå :D
Sen spelade vi Fia med hutt. Varje gång man blev
knuffad skulle man ta en hutt av baja päron. räligt!!
Ida kan inte shota, nejnej.

Vi hade skit roligt, skrattade som fan!
HAHA, när vi sen skulle ut, vid halv 11 sa
pappa att jag inte fick bli fullare än vad jag redan var. Oo
vad menade han med de? :O Jag satt och gick för fasen
rakt, och jag hade full koll! >.< Föräldrar!!

Sen, kom vi hem till Malin och gick därifrån till
Topspin. Frös som en iller! var var du då? :(
vi kom fram, hälsade på massa nytt folk :D treevligt,
Ludde blev lite närgången HAHA. Daniel med ;O
Ajja, fick en å annan födelsedags puss på kinden.
Alla ville ju bjuda mig på cider och gud vet vad..
Så när Malin kom med en cider till mig kände jag att de fick vara nog xD
Kände att mina reflexer var.. Nej dom fanns inte :D Så jag gav den
cidern till Emma, min svamp till syster  <3 haha <3

Egentligen hade vi bestämt att vi skulle dra vidare till
Morris och tres men vi hade så kul på topspin, så
vi blev där :D vid 2 halv 3 stack vi ut igen. Då gick vi till Lindens
för att köpa natta mat. Jag har aldrig känt mig så hungrig i hela mitt liv!
HAHA! krängde kebab med pommes, namnam!

Hur mår man idag?
Jo tack bra. ingen huvudvärk, men är jäävligt trött!
Sov inte många timmar inatt inte.

Tack till alla som gjorde kvällen lyckad! De måste vi göra om :D
Nu ska jag slänga mig på sängen å se en kass film!<3

Grattis pappa på farsdag <3

BTW! Niklas har skaffat blogg! Kika : Niklas


Linnea

ååhhh, tack själv gumman :) en riktigt härlig kväll var det! puss puss på dig...


David Jonsson

Haha det var kul att höra flera skåningar tjöta samtidigt i telefonen ;D <33



PUBLICERAT: 2009-11-08, 23:09:25 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Tjöta, HAHA! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: